lørdag 16. november 2013

SØTE SMÅ


                 
Dobbel hestehale

                 
Bildet ble tatt etter en lur i vognen :P

Musefletter

                 Fletter i hestehale

Det er så spennende å gjøre litt forskjellige frisyrer på Jessica. 
Jeg husker da jeg var liten så elsket jeg å ordne håret. På torsdag hadde Jessica overnattingsbesøk av sin kusine og jeg fikk kose meg med hele to jentehoder å gjøre frisyrer på. De fikk hver sin som på det øverste bildet. Kjempestas med lik hårfrisyre. 
I dag prøvde jeg meg på en annen variant med musefletter.
Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne flette på alle mulige måter, så det håper jeg at jeg kan lære meg snart.

Ha en fin dag!

Jannicke


1 kommentar:

  1. Gleder meg til å hilse på deg i morgen.
    Nå er jeg pakket og klar, og reiser snart til flyplassen.

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)