lørdag 23. november 2013

#Fabkos:Gave til Fattighuset



Maia har ett ønske om at alle som kommer på  treffet om å spre litt givergleder til de som virkelig trenger det. Å ta med en julegave til de som trenger det.
Fattighuset tar imot julegaver som de kan gi videre til de som ikke kan kjøpe dette selv. Jeg blir rørt når eg hører slike historier fra Fattighuset og nøler ikke ett sekund med å gi selv.


Jeg har tatt med litt av hvert for alle om en hver. 
Ett tykt og godt hjemmestrikket sjal, ett pyntesjal, en bok, ett sett med tunika og tights til ente 2 år, En Albert Åberg bamse, En barnebok, En topp fra Bik Bok, Ett skjørt fra Vero Moda og to jakker fra Cubus. Gavene skal ikke pakkes inn for de vil at de som får gavene skal få velge ut selv hva de vil ha.

Du kan når om helst gi brukte ting til fattighuset, som de igjen gir til andre. Akkurat nå ønsker de nye ting som blir til julegavepotten. 
Fattighuset Oslo har egen nettside som du kan besøke her
og facebook side her. Spre gjerne ryktet slik at fler får vite om hvor de kan levere ting de ikke trenger lenger.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)