lørdag 16. november 2013

WHAT TO WEAR?!





                     
Beige, peach, lillac

I morgen skal jeg i dåp til min lille niese, og jeg har fått den ære å få være fadder også!. Mitt 4. fadderbarn og jeg syns det har vært utrolig stas og bli spurt hver eneste gang. Så kommer valget til antrekk for dagen, som ikke nødvendigvis er bare bare. Jeg elsker å gå i kjole, men det er ytterst sjelden jeg gjør det. Derfor er det ekstra gøy å ta den helt ut når jeg først kan. Her har jeg 3 av mine favoritter i skapet til nå, men er ikke sikker på hvem jeg skal bruke. Jeg venter å ser ann til i morgen.
Hva syns du?

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Hei hei, så koselig og være fadder.. jeg er fadder til to og det er en stor ære og bli spurt!

    Syns den mørkeste kjolen var veldig fin, passer godt til årstiden også!!

    Nyt Søndagen,
    Klemmer

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)