tirsdag 13. september 2011

Fyr i peisen...


Ja, måtte visst ty til det i kveld...
Ute blåser man snart bort så fort man åpner døren, så inne blir vi resten av kvelden. Koser oss med masse telys i stua.
Hele 36 stk :) Elsker det!


I morgen venter oss nytt barselstreff med babysang og en tur med barselgruppa etter det.

Jeg driver også med dåpsforberedelser om dagen og var innom Panduro i dag og fikk kjøpt litt diverse.
Jeg venter fortsatt på at bordkortene mine skal bli fremkalt, så jeg kan hente de i butikken:) Spent på resultatet...!
Har også ett "Made By Me" (eller DIY/SDS om du vil) -prosjekt på gang som er ferdigsprayet i kveld...hater å vente på at ting skal tørke...blæ!


Ønsker dere en fin kveld!




3 kommentarer:

  1. Hei! Koselig å kunne fyre opp i peisen igjen. Og så fin lysestake du har! Kos dere på barseltreff i morgen. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Koselig å fyre i peisen! Heldig du er som har peis da :)

    Spent på bordkortene og ditt nye prosjekt!

    Her blogges det fra Bergen, andre gang jeg er i denne fabelaktige byen!

    Ønsker deg en koselig onsdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for en kjempe koselig hilsen :)
    Det er så herlig å kunne fyre i peisen igjen... det betyr masse innekos... kanskje ekstra kos med lille babyen også :) Kos deg kjempe masse i helgen.
    Klem Renate

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)