fredag 16. september 2011

God helg til dere...


Ett bilde fra sofakroken i kveld, men deilig kakao og nyeste Vakre Hjem og interiør!
Jeg har enda ikke fått lest bladet, så det skal jeg gjøre i kveld!

Deilig med helg!
Hele lille familien er hjemme og i helgen skal vi bare kose oss!
Lille Jessica vokser ogs vokser og nå klarer jeg snart ikke følge med lenger. Hun har fått en del nye ting som vekker stor oppmerksomhet.
Ny vippestol, babygym og lekematte er store slagere i heimen...(både for Jessica og hundene;) Alle smilene henne gir oss, er bare så herlige og vi nyter hvert sekund!


Så til mitt lille "Made By Me"-prosjekt jeg begynte på..
hmm...det gikk ikke helt som planlagt, men jeg skal prøve på nytt;) Gir meg ikke så lett:)


God helg !




3 kommentarer:

  1. Så koselig! Dette så godt ut.. Jeg kan tro tiden flyr avsted. Ta godt vare på den og kos dere alle tre! :-)

    Ha en riktig god helg!

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Så kos, nyt tiden ♥
    Ønsker deg en glad helg!!
    Klemmer, Anki

    SvarSlett
  3. Koose deg med vakre prinsessa og nyt helgen!

    Spent på dette Made by Me prosjektet altså :)

    Fabelaktig helg til deg og nydelige familien!
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)