mandag 12. september 2011

Mine Lulu's

LuLu er ett av mine favoritt merker når det kommer til vesker o.l
Nydelige og praktiske toalettvesker og vesker i flere former og str.
Jeg liker å ha orden på ting og med disse toalettveskene gjør det enkelt og praktisk å reise på tur.
Mine Lulu's
...Barry Clutch Black
Flott til fest og morro og begivenheter som dåp, konfirmasjon, bryllup o.l.
Har brukt den mye og denne er en favoritt!



Clutchen min kjøpte jeg på en flott butikk i nærområdet  Lille Villa.
Trykker du på linken kommer du til nettbutikken.

...Beauty Bag

Denne er virkelig fabelaktig! Plass til det meste...
Den har ett ekstra rom i toppen til børster og pensler til sminke.

...Beauty Toilet Bag

Denne toalettvesken er stor og romslig.
Den er fin til shampoo,balsam, hårkur og ellers andre hårprodukter.


....Beauty Cosmetic Bag

Denne bruker jeg til hverdagsminken min.
Lett å ta med i vesken også.
Toalettveskene kjøpte jeg på Lulu's nettbutikk.


Precious Home har også egen facebook side:)
Kom gjerne innom!

1 kommentar:

  1. Veldig praktisk med en pung til forskjellige ting. Lett å holde oversikt =)
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)