lørdag 19. april 2014

Påskeegg jakten 2014






Etter dagens påskefrokost gikk vi ut i det fanstastiske været! For ett vær det har vært i dag! Vi har sittet ute i t-skjorter og hadde vi vært smarte nok til å ta med shorts hadde den jammen meg vært på den også. Kroppen fikk virkelig smake fantastiske solstråler i dag og vi gleder oss til de nærmeste dagen hvor det er meldt enda bedre vær. Påskeharen har også vært innom oss, og la igjen ett brev i sandkassen. Ett brev hvor det stod: "Påskeharen har vært her! Gå å let i hagen..." I hagen lå ett stort rosa påskeegg som Jessica fant etter litt leting. "Er det til meg!?" var spørsmålet når hun fikk se egget. Fornøyd hentet hun egget, og visste det frem til oss alle.
Hver påskeaften har vi lammelår til middag, og det er noe av det beste med hele påsken. Nå har roen senket seg i hytta etter en aktiv dag med tur, påskeggjakt, beising av gulv, middagsgjester, tur i skogen, resten av lørdagskvelden skal nytes i sofaen.

Håper du og dine har en kjempefin påskeaften der dere er!

Jannicke




1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)