mandag 21. april 2014

UTETID





Dager som dette er noe jeg ønsker meg mer av! Dager hvor man føler man får gjort alt og virkelig kan kjenne at man lever! 
Veldig klisje, men det er helt sant.
Jeg fikk litt tid for meg selv i ett par timer, mens Jessica og Even var ute på tur. Tiden for "meg selv" ble brukt til shinings av huset både innvendig og på verandaen. 
I tillegg måtte jeg ut å nyte det fine solværet og tilbringet etterlengtet tid i hagemøblene. Jessica har til å med gått barbeint, og det var stas!
Nå skal lades det opp til en ny uke.

Jannicke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)