torsdag 17. april 2014

PÅSKEIDYLL


Påskeferie er bare helt magisk! Jeg elsker påsken som er fylt med nye og gamle tradisjoner. Jakte på påske-egg, deilige påskemiddager, turer i skogen, grilling, hyttekos, påskequiz m.m
Vi tilbringer selve påskedagene på hytta, men har på forhånd pyntet litt hjemme. Jeg liker godt den hjemmelagede påskepynten som vi kan lage selv. Det er så mye fint å lage! Men noe har jeg kjøpt inn de tidligere årene som blir favoritter hjemme. Jeg falt sånn for disse påskeharene, for noen år tilbake- husker ikke hvem butikk de er fra dessverre...

Ha en fin skjærtorsdag!

Jannicke


1 kommentar:

  1. Så koselig pyntet. her eier jeg ikke en eneste påskekylling så ble rosa tullipaner her i år - men koser oss med påskemarsipan da :D

    Ha en finfin Påske,
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)