fredag 20. mai 2011

Helg, kynnere og klesvsak...

Prikker og striper....Elsk!

Har har hatt noe sterke kynnere som kommer ganske ofte og har fått beskjed om å ta det så mye som mulig med ro fram til legetimen på tirsdag. Så da blir det sofaen og litt klesvask..Huset snakker vel for seg selv:( så vi får håpe vi ikke får besøk med det første...;) Men skal si det blir deilig med helg nå:)
Har startet med siste forberedelser til jenta våres kommer...nemlig denne klesvasken...
Hittil har det blitt mye vask rosa tøy.


Virkelig nydelig farge på disse håndklene ...



Rosa frott'e vaskekluter...


Her ligger str 50 og 56 til den aller første tiden...Bare rosavaska foreløpig;)


Har også tenkt å pakke bagen, men tenker å vente bittelitt;)....Greit å tenke ut på forhånd hva man skal ha med:) Har du noen tips om hva som bør være med i bagen, så tar jeg gledelig i mot? Jeg liker å være godt forberedt:) Jeg er av den typen som gjerne skulle visst i dag hvem dag og dato hun kommer...;)

Flere av venner, familie og kjente har spurt om gaveønsker til jenta våres så jeg tenkte jeg kunne lage en ønskeliste på bloggen, så kan dere se her...
Lager en egen etikett på høyre side...

Jannicke

7 kommentarer:

  1. Åh, det er så koselig med forberedelsene før fødselen...husker jeg kunne stå i flere timer på snuppane sine rom og brette klær, flytte rundt på ting, ja dille og dalle!!!(Mannen min bare rista på hodet!) Bare kos deg!!

    Ja, hva du kan ha med? Jeg merka ihvertfall at jeg tok m alt for mye 1.gang kontra 2.gang!
    Mobillader
    kamera
    singlet
    gode bh/truser
    leppepomade
    drikkeflaske
    babyklær
    deilig joggedress for ho mor
    hårbånd
    tøfler
    godt humør!!(hehe)

    Masse fint rosa du har lagt klart!
    D er bare så synd at de vokser så fort ut av de små klærne!

    Kos deg masse med forberedelsene!

    Ha en flott helg!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så masse fint roooosa♥ Herlig altså!
    Denne jenta blir nok supernydelig, å med alt dette herlige tøyet ENDA nydeligere :D

    Ha en fin helg, ta legens råd!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei nydelige!
    Såå herlig mye rosa du :) Me love!
    Jeg håper du tar vare på deg selv!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så spennende tid for dere...
    Kjenner til det der med rosa klær hi, hi.
    Mange gode tips øverst her til pakkelista, og mer finner du på ulike nettsteder ;)
    GOD HELG på sofaen ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. så fine sparkebukser:)

    mye råååsa her!

    ha en fin helg!@klem ellemell

    SvarSlett
  6. Så mye fine klær:) Blir en vakker prinsesse:)
    Ta legens råd og pass godt på deg selv:)

    Ha en fin helg:)
    Klem fra Rita:)

    SvarSlett
  7. Ja det var mye klær.håper størrelsene passer da og at hun ikke bruker 62 med en gang slik som min;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)