mandag 23. mai 2011

Pukka-te til trøst...

 I dag har jeg hatt en rimelig dårlig dag....Formen har vært heeelt pyton i dag og har bare tittet i interiørblader og lest blogger, mens jeg har ligget langstrakt på sofaen...Kos det også da:)
Kynnerne er utrolig slitsomme og da er det best å ligge vannrett i sofaen;)
Utrolig glad vi kjøpte den sofaen når vi gjorde det...Den er sååå god!

 Min søte venninne Pia skrev på sin facebook at hun drakk herlig Pukka-te...og det fikk jeg lyst på også!Jeg har tre forskjellige i te-skapet vårt og har foreløpig bare fått smakt på en av de.
Jeg har laget med en varm kopp pukka-te i smaken "Harmonise"...Forelpig er det nok en smak jeg må prøve flere ganger før den blir ordentlig god...er jo av den A4 typen som helst drikke "Earl Grey"...;)


Ikke overraskende at det er rosa heller....men det var tilfeldig!... helt sant...:)

Ha en fortsatt fin mandagskveld!

Jannicke

9 kommentarer:

  1. Bare at den er RÅSA er jo en grunn til at den MÅ være god ;) hihi!

    Håper formen blir bedre snuppa,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. =) Den så veldig god ut den da=) hihi. smak den litt flere ganger og let me know hvis den er veldig god ;D

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei vennen!
    Jeg håper formen din er bedre og at du koser deg. Rosa te i rosa kopp! Jeg hadde glatt drukket den... hihi!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så søt blogg du har.
    Elsker pukka-te, spesielt chai, men den rosa har jeg ikke smakt.Det så jo bare herlig ut i den nydelige koppen.
    Ønsker deg god bedring.
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Earl Grey yes please! :) Jeg liker den bedre enn rosa Pukka.

    Artig bilde på bloggen ja... Haha. Bare kos å kunne gi litt ekstra noen ganger.

    Masse god bedring! Kjedelig å være syk, så det er bare å bli frisk fort som rakkern!

    God bedringsklem fra meg

    SvarSlett
  6. nam, den er god!

    Kjipt med så mange kynnere, slet selv litt med det i 2 svangerskap.

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  7. Kynnere er slitsomt, men det er jo trening før selve fødselen og jeg tenkte at jo mer magen trener, jo bedre forbredt er den til fødselen ;0)
    Aner ikke om det stemmer, men det jo sånn ellers at jo mer trening jo bedre blir man jo ikke sant. Og da er det litt lettere å komme gjennom dem om man tenker sånn.

    Jeg ELSKER te - alle mulige sorter, men det er jo selvfølgelig en tilvenning om man kun er vant til earl grey (og som min mann, med en liten dose sukker i). Jeg har aldri drukket te med sukker og jeg begynnte å drikke te istede for kaffe - så derfor drikker jeg jo alt mellom himmel og jord av teer også. Men helst ikke earl grey (den synes jeg er veldig kjedelig :0) ). Pukka har masse gode sorter, den rosa er kanskje ikke den beste, litt spesiell kanskje? Men pukka er jo perfekt når man er gravid, ingen coffein eller annet tull ;0)

    Lykke til videre!

    SvarSlett
  8. Ikke noemorsomt med kynnere... Bare å holde seg i ro. Håper at det blir bedre etterhvert.
    Klem

    SvarSlett
  9. Håper kynnerne gir seg snart og at du får slappe av litt.. Husker mine egne og de var plagsomme og vonde.. Super god bedring!

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)