lørdag 3. oktober 2015

Helgevask i helgen


Med feber på guttungen siden mandag, tar det godt på både kropp og hus når det blir sykdom. Kos på fanget er det som trengtes for gutten vår denne uken, og da får hus være hus. Helgevasken tok jeg i dag tidlig da Tobias ville stå opp tidlig.  Skal sant sies at jeg ikke har en fast dag å gjøre husvasken på, men tar gjerne litt hver dag. Uansett er det deilig med rent hus, så lenge det varer. Merker at med to småtroll i hus rydder jeg mer enn noensinne, og det er vanskelig å holde sjakk på det ryddige huset.


 
Denne kroken har også fått en forandring siste uken. Lillebror på 1 år ,er OVERALT og har knust opptil flere ting i vinduskarmen, så inntil videre må spisestuesofaen stå slik, selv om jeg liker den bedre andre veien. Med storesøesøter var det sånn at alt fikk stå i fred. Hun rørte aldri noe på bordet eller i vindukarm, men lillebror er kruttlapp, og raser det som kommer i hans vei. God grunn til at vi pleier å si "unna vei, for her kommer jeg!"
 
Nyt det lille av lørdagen som er igjen.
Snakkes:)

1 kommentar:

  1. Heheh, de er forskjellige ja :)
    Akkurat på det røreplanet var ingen av våre slik at de tok noe, eller ødelagte, vi måtte flytte på ting når andres unger kom på besøk vi :))

    Husvask gjøres litt hver dag her og, med to hunder i hus må det for eksempel støvsuges hver dag :(
    SÅ tar jeg et skikkelig skippertak i helgen, helst fredager, men MÅ ikke :)

    Ha en fortsatt fin dag, og god bedring til lillemann ♡

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)