tirsdag 15. september 2015

Casa Interiør




*Illuminate gullfat 498,-, *Fanø diamant formet telysholder 129,-,
*Gold, Glassvase/lykt 349,-   *Eila gullfarget telysholder 139,- Mini jumbokopp gråbeige 259,- 2 pk
 
Du har kanskje hørt om Casa Interiør?
Casa Interiør selger nydelig interiør i flere stiler. Vi har egen nettbutikk, har homepartyer og tar i mot enkeltbestillinger.
Dette er en utrolig fin jobb jeg trives veldig i. Jeg var i utgangspunktet ikke noe selgerperson, men det var lett gjøres å selge interiørprodukter man selv elsker.
Ønsker du å høre om forhandlerjobben, er du mer enn hjertelig velkommen til å kontakte meg for en uforpliktende prat.
 
På min facebookside kan du se alle tilbudene vi har. Akkurat denne uken har vi rabatterte prisen på noen flotte produkter. Jeg legger også ut inspirasjonsbilder fra mitt eget hjem og fra andre kunder. innimellom dukker det opp konkurranser også.
Du er hjertelig velkommen inn.
 
Jeg har også en nettbutikk hvor det bugner av flotte interiørprodukter. Her har vi også ting fra tidligere kataloger om du skulle ønske det. 
Besøk gjerne min nettbuikk.
 
Velkommen inn!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)