onsdag 13. august 2014

HVERDAGS-SYSSLER


                        

I dag rakk jeg akkurat ikke inn døra før det bøttet ned. Da var det ekstra deilig å lage seg en god kopp te for å få igjen varmen. Dagene går i ett, så i dag har jeg laget meg en liste med ting jeg må få gjort i løpet av uken. De to siste dagene har det vært avtaler som har gjort at huset står litt på hodet. Lillebror Tobias er så utrolig snill og god, og sover mye på dagtid, så heldivis rekker jeg å få unna endel mellom mating, stell og kos og før vi henter Jessica i barnehagen. Denne gangen merker jeg at alt er litt mer travelt i barseltiden, med storesøster i barnehagen, spesielt når pappan i hus har den jobben han har med lange arbeidsdager...og så den jakta da! Jises! Merker godt at den er i gang også. Mer innekos og tv'en for meg selv om jeg får tid til det da i hvertfall:)


Ønsker dere alle en kjempefin dag!

Du finner meg også på
@precioushome_jannicke

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)