tirsdag 12. august 2014

DIY: BABYGYM


Jeg er endelig ferdig med den hjemmelagede babygymmen til Tobias! Prosjektet ble begynt ganske tidlig i graviditeten, men lagt litt på hylla da formen ble noe dårligere og jeg i tillegg måtte prioritere interirstudie. Nå er den ferdig og jeg er ganske fornøyd!
Tobias ser ut til å like den også!




Jeg har sydd babygymmen av deilig linstoff og min venninne Pia har heklet disse utrolig søte dyrene. Pia er litt som Pippi
 " Det har jeg aldri gjort før så det skal jeg klare!"
Tusen takk for de fineste dyrene jeg noensinne kunne fått!
Happy me!



Ha en fin dag!

Jannicke

2 kommentarer:

  1. Utroligfin den var :D ser ut som lillegutt liker seg også!!
    du er flink!

    Ha en finfin helg -
    Klems

    SvarSlett
  2. Så koselig skrevet Jannicke <3 bare koselig å hjelpe til <3 ser ut som prinsen er veldig fornøyd; -) klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)