lørdag 5. juli 2014

TIPS TIL KAKE







Jeg har lyst til å tipse om en helt fantastisk god kake som ikke engang trenger en tur innom stekeovnen. 

Til en paiform trenger du:

Oppskrift:
200g philadelfia ost naturell
200g melis
2 ts vaniljesukker
3 dl kremfløte
1 pk safarikjeks
 Frukt og bær du selv ønsker

Smelter i munnen sier jeg bare...mmm!

Idag har jeg stort sett holdt til på kjøkkenet. Helt i bakemodus siden Jessica skal ha barnebursdags selskap  i morgen. 3. feiringen denne uken, så det har blitt mye baking. Og prinsessen vet godt hva hun skal ha også. På "bestillingen" ville hun ha Minnie -kake, Minnie-muffins og Minnie-sjokoladekake.  Jeg som ikke er noen baker engang...holder meg gjerne til slike enkle kaker i oppskriften over...;)  Jeg har fått god hjelp av Jessica som liker å være med på dett som skjer på kjøkkenet. Hun fikk egen bolledeig og lagde egen stor bolle ut av det og var glad til. Litt små-smaking på alt som ble laget fikk  hun også lurt i seg...
Følg med de neste dagene så får dere noen glimt av de tre bursdagsagene... puh! Glad det snart er over....tar på i uke 38, blir mange pauser i mellom....

Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld, 
og tusen takk for at du titter innom :)

Jannicke

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)