tirsdag 8. juli 2014

BURSDAGSFEIRING!


Her kommer bilder fra ukens bursdagsfeiring for Jessica. Jessica fyller 3 år 17.7, men pga ferieavikling hos familie og snart fødsel tok vi det på forskuddJessica bestilte lilla Minnie mus tema og da var det bare å gjøre det man kunne ut av det.

Eplejuice i flasker







En veldig fornøyd frøken som hadde bestilt Minnie-kake, og utbrøt i glede " ÅH! mamma den var fin!" , da er det ingenting som betyr noe annet...selvom  en konditor ville sikkert sagt noe annet...)

 Blåbær gele i stettglass med pålimte etiketter av Minnie mus

 Lilla pappkoppkoer med lilla sugerør 
med en blåsefløyte til fest og moro!


 Marsmellows trukket i sjokolade med kake sommerfuglpynt

 Sjokoladekake med hvit sjokoladetrekk.


Frukt i cupcakesformer

I barnehagen ville hun ha Rosa Minnie mus muffins.

Uken er overstått og vi har hatt fine feiringer. Nå kan jeg endelig konsentrere meg kun om familien og det lille jeg har igjen av studiene....puh! wish me luck!

Ha en fin tirsdag!

Jannicke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)