onsdag 9. mars 2011

Vi vant!

På Alphadog sine facebook sider ville de ha bilder av både hunder og katter med en ønskeliste opptil 600,- fra butikken alphadog.no. Vi sendte inn dette bildet og vant!

I dag lå pakken i posten, enda vi vant for bare to dager siden:)

Og dette er det vi vant:)
En rosa sele med kobbel og oppbevaringsveske,Ett plysjbein m/ piping, kakeleke, tispetruse(helt klart en redning i løpetida!) og en rosa bæsjeposeholder:) En kjempefin prinsessepakke!

Ha en fin kveld!

Jannicke

3 kommentarer:

  1. Gratulerer.. Ikke så rart dere vant da, hun er jo bare Nyydelig..

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer :)
    Er jo såå søt, og flott premie da.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Hun er jo bare fantastisk ;)

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)