fredag 11. mars 2011

Endelig fredag!



Uken har vært lang og helgen har vært etterlenget, og endelig er det fredag!
Helgen skal nytes! Fredagskvelden skal nytes med en god film og litt godt i skåla:)


Har gått til innkjøp av disse flotte lysene fra Lene Bjerre. Det er mye fint ute i butikkene nå, og selvom det kanskje ikke er det jeg burde tenke på av innkjøp, så blir det allikevel litt interiør"impuls" kjøp inni mellom.



Har du prøvd disse lysene vil jeg gjerne høre din erfaring?:)
Alltid spennende med nye ting, hvordan de fungerer osv.

I morgen skal vi til "søta bror" og bestille barnevogn og bilsete ...weee! Gleder meg!
De to siste ukene har frøkna sparket masse! En herlig følelse jeg setter utrolig stor pris på å få lov til å kjenne:) Kjenner det mest på kvelden...og når jeg spiser;) hehe:)

Ønsker dere en riktig God Helg! Nyt den!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Hei =)
    Kjempe fine lys altså. LEKRE!
    Sikkert kos å kjenne lille frøkna romstere litt i magen ;) hihi
    Ha en riktig god helg videre
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)