mandag 31. januar 2011

Ny uke, nye muligheter!

I dag var jeg og hentet den nye symaskinen som jeg bestilte over nett....Har lånt mamma sin til mine prosjekter og kan tenke meg henne syns det er greit å få den tilbake snart;)
Jeg har flere ideer i hodet som skal ut i praksis, så her er det bare å kjøre på:)


Jeg har den siste tiden kjøpt inn noen stoffer her og der og hatt store planer om å begynne med noen nye ting... I dag har jeg sydd en koseklut til min niese Pernille...hun er foreløpig bare 24 dager gammel, så er ikke sikkert hun kommer til å "bruke" denne enda...eller i det hele tatt;) Men jeg syns det er så koselig å sy og gi bort ting til de jeg er glad:)

Jeg syr også disse på bestilling hvis du ønsker det. 75,- stk + evnt. porto
 Den på bildet er i mørk lilla og lyse lilla (dårlig bilde...)
Skal sy en i "guttevariant" (blå/grønn/hvit) de nærmeste dagene også... og på torsdag håper jeg å kunne ta turen til den nye butikken som åpner i Oslo...nemlig Stoff & Stil.

Ha en fin mandag og ikke minst en strålende uke!!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min :) Merkelappene er kjøpt på nett på minaband.se. Lykke til med salget av hjemmelagede ting !

    Hilsen Ingvild

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)