søndag 30. januar 2011

I dag har det vært bittelitt husvask på menyen...Stue og kjøkken fikk en omgang med støvsugeren, og en liten tur på plantasjen gjorde at jeg kjøpte med noen hvite primula.





Får litt påsekestemmning av disse blomstene egentlig. Av en eller annen grunn gleder jeg meg utrolig til påsken i år. Tror det blir en tur til hytta i år, og siden vi pusset opp alle møblene der sist vi var der, gleder jeg meg utrolig til å pynte opp hytta med nye gardiner, duker og lys...




Helgen har forsåvidt vært rolig...Var en liten tur hos Pia i går kveld og spiste god mat og litt venninneprat. Hadde med med meg lille Leony. Hun koser seg og det virker som om hun setter pris på at hun får være med på besøk og utforske litt:) Og når hun er så snill som hun er, er det bare en fryd å ha henne med;)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Jannicke 



3 kommentarer:

  1. Koselig med litt friske blomster i heimen!

    Deilig med en rolig helg da,
    å Leony syns nok det var deilig med litt alenetid med mor også♥
    hihi..

    Ønsker deg en fin kveld videre,
    og en fin ukestart imorgen.

    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på bloggen! ;) Merkelappene kommer fra minanamnband.se

    SvarSlett
  3. Hei, hei!! Den buksa du snakker om fikk jeg masse skryt for da jeg brukte den til Emma og nå gleder jeg meg til å bruke den igjen! Det var faktisk det første jeg strikket igjen etter håndarbeidstimene på ungdomsskolen og buksa som satte i gang strikkedilla som har vart siden jeg var gravid med Emma! Oppskriften er fra Sandnes Mix sitt hefte nr 0503. Hvis du sender meg en mail på cissemossealfakrøllgmail.com, så kan jeg sikket forsøke å scanne inn oppskriften og sende den til deg.(Hvis jeg får det til-har aldri brukt scanneren...kremt)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)