onsdag 26. mars 2014

KREATIVITET


Å være kreativ er noe av det beste jeg vet om. Heldigvis er Jessica med på det meste og her om dagen lagde Jessica "fjærkopper" som vi sådde karse i.


Jeg er stor tilhenger av at barna får lage kunsten sin selv! Noe må selvfølgelig de voksne hjelpe til med og jeg hjalp til å ta flytende lim på glasset, men resten gjorde Jessica helt selv. Dette er en enkel oppgave som som alle fra 1 1/2 års alder kan klare.



Når glasset er ferdig pyntet, riv opp bomull som puttes i glasset. Putt frøene på bomullen og vann frøene godt. I etterkant bør frøene vannes litt hver dag.


Utstyrsliste:
Plastkopp
Flytende lim
Fjær
Bomull
Karse frø

Lykke til!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Så koselig, og jeg tipper det blir stas når det begynner og spire oppi der:)
    Fint ble det og:))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)