søndag 30. mars 2014

BABYROMMET


                   

                   
Viser dere litt av resultatet etter de siste ukenes oppussing på barnerommet. Dette rommet var før ett gjeste-/hobbyrom som nå har måttet vike for babyen i magen. Før bilder kan du se i dette innlegget. Jeg elsker å innrede barnerom, så her har jeg allerede kost meg i mange timer. Jeg satset stort da jeg valgte å male hele rommet lyseblå, jeg er ikke så glad i fargesterke vegger på barnerom, men denne fargen ble jeg utrolig forøyd med! Den gjorde rommet veldig harmonisk. Fargen ser noe lysere ut i virkeligheten. Det hjalp også å male taket i hvit, slik at rommet ser både renere og nyere ut på engang. Utrolig hva ett nymalt tak gjør. Rommet ligger på sørøst-siden og har sollys nesten hele dagen. Dette måtte jeg også ta i betraktning, siden sola skinner inn på de varmeste dagene. Med en kald farge på veggen vil det hjelpe å berolige den varme følelsen i rommet. Møblene er valgt hvite fordi jeg syns det er finest og passer godt på ett barnerom. Møblene er tenkt ut slik at de kan vokse med barnet. 
Jeg vil vise dere mer av babyrommet senere, alle detaljer er ikke på plass enda, og i tillegg har jeg klart å rote bort skruene som hører tl senga! At det går ann... ikke vanlig skruer heller selvfølgelig!.. men noen skruer som man ikke får kjøpt utenom. Finner vi dem ikke er vi nødt til å gå til innkjøp av ny sprinkelseng...Jeg som hadde laget den så fin med mitt lille DIY prosjekt... så når jeg skulle skru den sammen, var da jeg så at posen med skruer var borte...så når jeg finner skruene eller har kjøpt ny seng får dere se. Ingen verdensnyhet egentlig, mange har sikkert laget sånn før, men jeg ville lage slik til Jessica, men rakk det aldri, så da hadde jeg det på listen min nå.

Ha en fortsatt fin søndag!

Jannicke 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)