torsdag 22. august 2013


I dag har dagen jeg hadde store planer for liksom bare suset forbi. Dagen da jeg skulle vaske hus klart til helgen og ja... Torsdag er vaskedagen her i huset, men denne uken blir det ikke før på lørdag. Jaja, sånn er det noen ganger når tiden ikke strekker til...
Blomstene på bordet kjøpte jeg inn i går, og har forresten ett lurt tips til dere. Jeg kjøper stort sett rosene eller andre vaseblomster på Rema 1000 (av alle ting?!) De holder seg mye bedre enn de jeg tidligere har kjøpt i blomsterbutikk. Noen som har merket det samme? Lengste jeg har hatt rosene fra vanlig blomsterbutikk er kanskje 5 dager med rett behandling, og de fra Rema 1000 har jeg hatt i opptil 8-10 dager. Stor forskjell. Friske blomster er så pent og liver enkelt opp ett stuebord. Ett must når helgen kommer.

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen ett hint så jeg vet hvem som er innom. Alltid koselig å "se fjesene" til leserne mine :)

Ha en kjempefin kveld!


3 kommentarer:

  1. Helt enig at Rema rosene holder seg godt:)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg kjøper også alltid liljer på Rema, de holder opp til 14 dager når de står i spisestuen.
    Genialt til en pris av 39kr!
    Fin fin kveld ting deg skjønne du =)

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Så koselig stemningsbilde ♥
    Rosene på Rema er knallbra:))

    Ha en fin fin helg, fine du:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)