søndag 7. august 2011

Søndagskos...

Nyeste stooore te-koppen fra Lot's Living
Etter å våkne til en regnfull morgen har Jessica og jeg intatt "joggebukse"-stilen for i dag og vi skal bare kose oss hjemme. Denne uken har vært travel og jeg kjenner det er godt og sitte i egen sofa.
Hyttetur, Oslo-tur, familiebesøk og besøk av venner tar på. Så idag skal vi bare være oss.
I tillegg krever frønka sitt, selvom hun er på sitt snilleste.
Jeg merker at prioriteringene går først og fremst til henne.
(Mat, kos, stell, mat, kos stell, osv....)
 I går reiste i vi bryllup, og jeg glemte både jakke og gode sko til å kjøre hjem i...;)
Så det ble 1 times kjøring i pumps, men klarte jo det å;) hehe;)
Vakkert brudepar var det ihvertfall!
I dag tidlig tok de en velfortjent tur til Riga.

Antrekk for kvelden viser jeg i et senere innlegg...
Jeg har bare ett ord....ROSA;)

Ønsker dere en riktig fin søndag!


1 kommentar:

  1. Koselig med turer og besøk, men finnes ikke bedre enn søndager med joggebukse og sofa'n;))

    Kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)