fredag 1. oktober 2010

Louis Vuitton og volanger♥

Sikkert ikke bare jeg som er glad i nettshopping? Tror ikke det. Jeg liker det veldig gost, men kan fort bli veldig dyrt i lengden...;) Her får dere se noen av mine seneste kjøp.


Endelig har jeg fått min egen ekte LouisVuitton speedy 30. Den er veldig etterlengtet etter alle kopiene jeg har hatt. My Precious♥|






<-Denne søte vesten kunne jeg ikke la gå ifra meg da jeg fant den på nett: Absolutt nydelig og en veldig fin farge også:)



Denne kjole/tunika var også-> veldig fin så slang den den i "kurven" også. Nydelig farge her også, litt mørkere enn vesten.



                                           Har fått kjempesansen av blonder og volanger♥

                                                                    Ha en fin kveld!

                                                                        Jannicke♥















3 kommentarer:

  1. Så fine klær:)

    Ha en kjempefin helg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Heldiggrisen!!
    Vesten og tunikaen var jo rålekkere ♥
    Kan jeg spørre hvilken nettbutikk de er fra ? :)

    NYDELIGE bilder av hundene også,
    blir aldri lei slike pelsdotter vettu♥

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei;o)
    Kan bekrefte at det ikke bar er deg som er glad i nettshopping!
    leter og leter etter slik LV veske du har, men umulig å finne noen som er i rimelig pris klasse.

    Hvordan gikk det med dere på Leto lørdag og søndag? Dro så fort når jeg var ferdig så fikk ikke sett dere :(

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)