lørdag 1. november 2014

Dåpsønsker til Tobias


Str bil han kan kjøre selv, noe alla denne (Eks Brio o.l)
Elefanthode til å henge på veggen Theas hus i Ski
Løvehode til å henge på veggen, Theas hus i Ski
Ullbody i nydelig blå og brune farger fra Hust&Claire
Persoling navneteppet som vi allerede vet at han får :)
Cd spiller, gjerne blå eller hvit
Sparepenger
Brun ullbody m/stjerner fra Hust & Claire
X-erfit blå treningsmatte fra XXL (de har mange på XXL, men akkurat dette er helt perfekt for barn!)
Togbane
Ullbody med hjort brun eller blå fra Hust & Claire
Blått sengesetttil juniordyne fra Sne Design  
Eventyrbøker
Barneservise
Treleker (biler, fly, helikoptere etc)
Ullbody fra Hust & Claire

Flere av venner og familie har etterspurt ønskeliste til dåpen til Tobias, så jeg legger den ut her også. kanskje den kan inspirere flere til dåpsønsker til sine små
Vi har valgt å ønske oss ting de kan ha glede av både nå og senere. Derfor står sparepenger høyest på listen som går rett inn på Tobias sin sparekonto. Alle vet at i dag er det vanskelig for unge å komme inn på boligmarkedet, derfor syns vi at å begynne sparing tidlig kan være avgjørende. Hvem vet hva som vil skje om 10-20 år?

Ha en fin dag!
Jannicke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)