mandag 30. juni 2014

Spisestuen og ny instagramprofil





Endelig kan vi se spisestuen igjen!
Dette bordet har vært dekket med skolemateriell siden jeg ikke kan huske når. Jeg har brukt litt tid men har endelig påbegynt en liten del i kjelleren hvor jeg har laget meg en hobbykrok. Foreløpig bare malt veggen og plassert bordet, så må jeg nok ta litt etter litt...
Jeg elsker når jeg kan ta ting som vi allerede har i huset og bruke det på nytt. Når jeg er ferdig (det kan ta en stund...) så skal dere få se. Men spisestuen er ihvertfall fri for rot! I love it!
Så i dag har jeg puslet og fikset litt i spisestuen. 

Tenkte også å fortelle at jeg har opprettet egen instagramprofil med kun interiør fra hjem og hytte. Denne profilen er åpen, mens den andre forblir lukket som før, denne profilen har jeg også endret navn på. Om du følger den fra før er du hjertelig velkommen til å bli. Ønsker du å følge meg og mine interiørpåfunn finner du meg på @precioushome_jannicke

Ønsker dere alle fine lesere en fin kveld!

Jannicke

2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)