torsdag 5. juni 2014

Klesavdeling på lillebror rommet




Litt påfyll i garderoben til lillebror i form av gaver vi har fått.
Klesavdelingen består av en kommode og en hengende gren i taket. En praktisk, billig, enkel og ikke minst fin dekorasjon til rommet.
Rommet til lillebror består av en del ting vi hadde på lager fra før. Bamsen på kommoden er malt i samme farge som veggen på rommet, den ble kjøpt til ett helt annet prosjekt som jeg aldri fikk begitt meg ut på. Nå har den fått sin plass her. Grenen og kurvene er de samme som Jessica hadde tidligere på sitt babyrom.

Ønsker deg en fin torsdag!

Jannicke

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)