fredag 20. juni 2014

HVERDGSMAGI




Å få være foreldrer i en så fin barnehage som vi er er jeg veldig takknemlig for! Dette er siste året før Jessica skal begynne på stor avdeling, og derfor syns jeg en oppmerksomhet til de ansatte som har tatt så godt vare på vår Jessica, de to årene hun har gått der, var på sin plass. Når jeg kjøper slike gaver tenker jeg gjerne at det skal være litt av betydning. Denne orkide'n har de gjerne en god stund, for den blomstrer igjen og igjen, bare den får lys og vann. Litt symbolsk akkurat som Jessica har fått omsorg og glede.
Jeg rammet også inn ett dikt som jeg fant på google som jeg syns passet på utrolig godt. Vi skal på ingen måte ta barnehagen for gitt og se på den som ett oppbevaringsted. Det synes jeg diktet beskriver godt. Jessica gleder seg til hver eneste dag, hun er der, men for meg er det mye mer enn det. 
Jeg er trygg når jeg leverer henne! Hver ansatt på avdelingen har fått en orkide i potte med ett lite notat med 3 gode ord som beskriver de godt, slik som vi ser de.

Ha en fin dag!

Jannicke


1 kommentar:

  1. Det er så viktig at vi vet at barna er trygge når vi leverer de i barnehagen og de voksne i barnehagen gjør en så fantastisk jobb. Så snill du er som gir de en så nydelig blomst, det setter de nok veldig pris på. Her har akkurat eldstemann sagt farvel til barneskolen og er nå klar for ungdomsskolen. Det er både godt og vemodig at barna blir så store ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)