tirsdag 15. april 2014

PÅSKE-VERKSTED

Barnehagen til Jessica er stengt hele denne uken, og siden Even jobber de første dagene har vi ikke riktig begynt påskeferien enda. Det bir lange kjedelige dager om man ikke finner på noe, så i dag har vi gjort litt av hvert. Først vært ute i det fine været. Det ble både en lang gå-tur og litt utelek i hagen. På ettermiddagen har Jessica og jeg hatt påske-verksted. Jeg samlet inn litt diverse fra skuffer og skap, og det er utrolig hvor mye man kan ha rundt omkring uten at man tenker over det. Hun elsker å lage slike ting, så godt jeg hadde mange egg.

 Dette er påskepynten som Jessica har laget, og ikke overraskende er den ganske lilla. Lilla er nemlig favorittfargen.

Jeg syns det er veldig gøy å lage selv, så jeg prøvde meg på noen varianter jeg også.

Egg og isoporhjerter med pålimte fjær.

Egg som Jessica har limt klistermerker på.

Her har Jessica tegnet på tusj og limt på øyne og mer enn det ville hun ikke...;)

 Hvitmalt egg med glitterblomster

 Egg med glitter og fjær

 Papp-egg med gull/sølv glitter

 Jessica har malt egget med litt hvitmaling og drysset på glitter

Hvitmalte pappegg med klistermerke,diamantstener og fjær.


 Ha en fin dag!

Jannicke









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)