søndag 23. mars 2014

VIPS! Så er det søndag igjen.....




Ja, VIPS! Så er det jammen meg søndag igjen...
Ser det er en uke siden sist jeg skrev på bloggen gitt og ukene bare raser av gårde... Jeg er allerede gravid i uke 23 og formen kommer seg på ett anet nivå enn tidligere. Hodepinen er så godt som borte, noe som er så utrolig deilig! I steden har jeg fått litt bekkenløsning, men den skal jeg klare å leve med. Jeg trener litt og prøver å holde det vellike. Har mange triks fra forrige svangerskap, for da var bekkenløsningen enda verre. Heldigvis er det bare gradvis og så lenge jeg holder meg i form går det bra. Det er helt nydelig å gå turer i solskinn som i tilegg gjør meg så glad! I dag var det ikke så mye solskinn men en tur med familien gjør meg også veldig glad. 



Senere på kvelden spiste vi middag hos mine foreldre. Jeg simpeltenn ELSKER søndagsmiddager! Vi har vært ute i mange timer i dag, så det var deilig å komme hjem på kvelden og få sette seg ned i sofakroken til søndagskos.

Håper du har hatt en like fin søndag...? 

Jannicke 

2 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Så godt at plagene er bedre og at du føler dette svangerskapet er litt lettere :)
    Koselige bilder.. deilig å være litt ute nå når været blir bedre og mildere!

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  2. What adorable litle girl, walking her doll stroller. Yes the week does pass by, it´s sunday once agean. . Thank you for sharing your sunday thoughts with us, Hope you will feel ok an the week will bee good.
    klem Stína

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)