tirsdag 11. mars 2014

PÅ INNSIDEN....





Gangen våres er ett mareritt å innrede...
Trang, smal og ett digert vindu som jeg gjerne skulle vært foruten pga veggplassen, men som likevel er god å ha for deilig dagslys!
Men det hjelper med fine detaljer og praktiske løsninger. Siden gangen er førsteinntrykket til etthvert hjem, liker jeg at interiøret skal gjenspeile stilen vi har i resten av huset. Alle rom huset har en rød tråd av glam eller tråd i større eller mindre grad.
Gangen har fått en benk som egentlig er en skohylle. Jeg har beiset den i fargen "drivved" for å få en kontrast og skape ett rustikt preg, siden gangen ellers er hvit. For å myke de opp litt har jeg brukt en glam-pute og ett skinnfell. Knaggrekken er faktisk en julekalender som jeg kjøpte på Kremmerhuset for en god stund siden. Vi fant aldri den rette plassen til den så den ble aldri brukt, men jeg har aldri hatt hjertet til å kvitte meg med den. Nå kom den til sin rett, og vi har nå hele 24 knagger til jakker o.l På knaggrekke har jeg også en kurv til hundebånd og sele til hundene våre. Helt fantastisk at dette kan skjules syns nå jeg, for det er ting vi må ha tilgjengelig hele tiden.

Hva syns du?
Og hva er viktig når du tenker praktisk interiør i gangen?

Ønsker deg en kjmpefin tirsdag!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)