mandag 31. mars 2014

Fine ting og tips til ny lokal interiørbutikk



Hjertet banker for fine ting innen interiør. Og estetisk er dette vakkert å se på. Jeg er veldig glad i denne kurven fra RM som er så praktisk og endelig fant jeg denne såpen med duft av jasmin i en lokal nyåpnet liten interiørbutikk med fine varer.

Butikken har fine produkter som lykter, lysglass, second hand klær, limonade, kopper, asjetter, kurvbrett, lysbrett, såper, kremer, duftlys, lysestaker, fantastiske skinnfell m.m. Butikken oser i tillegg av fine Mille Moi produkter som jeg er så utrolig glad i. 
Butikken heter Paa tunet og ligger rett ved her jeg bor. Endelig en interiørbutikk for meg rett i nærheten. Bor du i nærheten, ta deg gjerne en titt innom. 

Ha en fin dag!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)