mandag 17. februar 2014

MANDAG



Dagene blir ikke helt de samme når de tilbringes i hvilemodus stort sett hele dagen. Jeg må nok ta rådene fra legen, og se om det hjelper. Jeg har ofte migrene anfall og i forbindelse med sangerskapet blir dette ekstra tøft. Heldigvis hjelper det i perioder og jeg får nok hvile på dagtid, selvom det er kjempekjedelig, men formen tvinger meg. Skulle heller hatt tonnevis med energi til å gå på jobb, være med på oppussingen vi har planlagt her hjemme, begynne med barnerommet, men alt må jeg ta litt etter litt. I helgen har Even og min lillebror lagt plater over kjøkkenbenken som ble veldg fint. Det har vært etterlengtet lenge, og nå har vi endelig fått det til.  Jessica har visst også fått merke at mammaen i hus har vondt i hodet sitt, det er vel kanskje ikke til å unngå, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke gjøre henne oppmerksom på det. For premien i enden er jo en lillebor eller lillesøster som foreløpig bor i magen. Ett fint plaster på såret er når min omtenksomme datter ser at jeg tar meg til hodet når smerten er som værst så sier henne: 
"mamma vondt i hodet?....Kos?" 
Da smelter hjertet mitt!

Håper din dag bli fin!
Jannicke

2 kommentarer:

  1. Huff, å ha vondt i hode og migrene er helt forferdelig!
    Kjenner godt igjen det, jeg har heldigvis ikke det så
    ofte... Ønsker deg masse god bedring, og en fin dag
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. uffa då så dumt
    ta det med ro eg slapp av
    herlig lita tulle du har
    god bedring
    til søte deg
    klem eli:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)