fredag 28. februar 2014

KARNEVALKOSTYME: SOMMERFUGL





I dag var det duket for stor fest og ståhei i barnehagen til Jessica. Nemlig selveste karnevalsdagen!
Hun har lenge ytret ønske om å være Minnie mus eller sommerfugl.
Jeg syns det er gøy å lage kostyme selv, men siden formen ikke er helt på topp tok jeg den letteste utveien og bestilte tyll på stoff & stil og fikk det levert i postkassen. Enkelt og greit! Jeg har ikke brukt symaskin engang på dette kostyme...

Har du lyst til å se fremgangsmåten jeg har brukt?
Det er så enkelt at alle kan klare det :)

Kostyme ble morsomt og første gang Jessica fikk se det ropte hun høyt! "Men mamma da!...Såååå fin!"  Det endte med at hun selvfølgelig ønsket å sove med det...







3 kommentarer:

  1. Den var sååå fin =) <3
    Ha en super lørdag.

    Klemmerfra Heidi

    SvarSlett
  2. Ååå, så skjønn hun er:))
    Passet perfekt til og være sommerfugl ♥
    Flinke mamma'n.

    Håper formen er bra, og at helgen blir god;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)