onsdag 19. februar 2014

Inspirasjon barnerom

Det å innrede ett barnerom kan være utrolig spennende. Dette kan gjøres på flere forskjellige måter, men jeg liker å velge med ett tema og tar inspirasjon fra det. På Jessica sitt rom har jeg brukt tema "I Skogen" og bruker dyr som hare/kanin, rådyr/dådyr og sommerfugl. Dyr jeg selv syns er utrolig vakre. Jeg har ikke tatt den helt ut, men har noen detaljer som setter prikken over i'en. Rommet har også andre detaljer som Jessica interesserer seg for.
Under viser jeg tips som du kan bruke om du ønsker samme type tema. 


 Bildene med kaninene er lånt fra H&M og bildet av rådyret er lånt fra Jotex



Alle bildene lånt fra H&M


Bildene av pelsteppe og pelspute lånt av H&M, ilder av postere lånt av SneDesign

Hva inspirerer deg når du tenker å innrede barnerom? Og hvordan er barnerommene hjemme hos deg?
Legg gjerne igjen en link så tar jeg gjerne en titt!
Jeg tenker å lage inspirasjon til barnerom til gutter og kjønnsnøytrale barnerom. Hva tenker du om det? Vil du se?

Ha en fin kveld!
Jannick

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)