lørdag 25. januar 2014

Test av Nabby

                      




Nabbypakken består av en liten rund hvit sak som er babymonitoren, en ladekabel og en snor til monitoren. I tillegg trenger du en en adroid telefon, iphone eller ett nettbrett som kan hente inn apper fra app store.


Spesifikasjoner: 
- Bluetooth med rekkevidde opptil 340 meter 
- 70 timers batteritid
- Kjempefin lyd
- Nabbyappen er gratis, men har temperaturmåler, søvnteller og lytt nå effekter du kan kjøpe i tillegg 
- Skreddersy nabby etter dine behov last ned de tilleggspakkene du måtte ønske
- Du besemmer selv lydfølsomhet
Alarmer som sier i fra ved dårlig forbindelse og lite batteri
- Ingen signalforstyrrelser
- Ultralav stråling (0,08mW)
- Enkelt å laste ned app, og istallere babymonitoren
- Støttes av android, iPhone og nettbrett
- Du kan bruke telefonen akkurat som før, selvom Nabby appen sår på.

Slik ser det ut når jeg kobler til Nabby på min iphone.
Du kan også navngi din Nabby

                         
Slik ser det ut når det er stille i rommet og eller barnet ditt sover.
Du laser ned Nabby apen grats og kan kjøpe temperaturmåler, søvnteller og "lytt nå" effekter i tillegg.



Temperaturmåleren måler temperaturen i rommet og du ser merket øverst til venstre på bildet. Skyver du skjermen ett hakk vil du få opp denne skjermen og velge hva du ønsker at temperaturen skal holde seg innenfor. Du kan også sette på en alarm slik at du vet om temperaturern stiger eller synker.


Søvntelleren du hvor lenge barnet ditt har sovet i antall timer og minutter, og også når det ble stille i morgen og når barnet våkner.


  
Lytt nå-effekten kan du trykke på om du ønsker å høre inn til barnet ditt selvom barnet ikke gir lyd fra seg.
                         

                         

                         
Om barnet gir lyd fra seg ser skjermen slik ut, og du vil høre krystallklarlyd. 

Min konklusjon:
Jeg har prøvd flere babycaller og denne er en av mine 2 favoritter.
Hjemme nå bruker vi denne og en annen med kamera. 
Men denne er enkel å ta med seg om du skal reise bort eller også når barnet skal sove ute i vogn. Den krever ikke stor plass, og holder lenge på strømmen, så du slipper å enke på å lade den hver dag. I tillegg er den oppladbar gjennom Usb-kabel (jeg bruker pc'en til å lade den opp.) Dette er et godt valg av babycall og jeg er utrolig glad vi fikk lov å teste denne hjemme hos oss.




Babycallen er sponset

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)