fredag 8. november 2013

HVERDAGSMAGI


                   
Det er mye vilje og glede i disse små, og jeg har mange 
hverdagsmagi-øyeblikk med jenta mi.

Her en dag skulle vi en rask tur i butikken og på vei ut sier Jessica "mamma, veske mamma!" "Jeg trenger ikke veske, jeg tar med lommebok"...Det hele viser seg at det var hennes egen veske som skulle bli med. Jeg fikk meg en god latter. For en jåle. Bilde over måtte jeg ta som minne fra denne episoden.

Jeg spurte Jessica om hva vi skulle kjøpe eller om vi skulle lage noe til pappa på farsdagen... Jessica svarer så fint: "Lage middag!" 
Det enkle er ofte det beste!

Ha en fin kveld!







1 kommentar:

  1. Å SÅ SØT
    JA LAG EN GOD MIDDAG
    OG KOS DER PÅ
    FARSDAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)