mandag 25. november 2013

Fabkos: Goodiebags





      


      



På årets Fabkos var vi ikke bare heldig å få møte gode bloggvenner, lage vaniljeekstrakt, sukkerbiter og cupcakes til jul, flotte foredrag, spise god mat og drikke, men vi gikk jammen ikke tomhendte hjem heller. Utrolig fine goodiebags fra fine butikker som er er stor fan av. Tingene var som "bestilt". Vi fikk blandt annet, skjerf, genser, hårprodukter, smykker, te, gavepapir, adventstall, lue, poster duftlys, kremer, duftoljer, leppepomade, lakris, sjokolade, godteposer, sugerrør og rabattkoder. Snakk om heldig!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)