torsdag 24. oktober 2013

2 MÅNEDER IGJEN...




...til selveste julaften.

Jeg har så vidt begynt forberedelser til julen 2013.
Sanke inn ønskelister, planlegge juleaktiviteter og ikke minst årets julekalender til lillesnupp. Jeg har kanskje valgt å sette listen høyt da hun allerede fikk pakkekalender da hun var 1 år, men jeg syns det er like stas som Jessica, at jeg velger å fortsette. I fjor lagde jeg pakkekalender med kremmerhus med hårpynt fra Lille Emmeline, og i år prøver jeg noe annet. Jeg tar gjerne imot tips fra dere om hva jeg kan putte i kalenderen til Jessica. 

Ønsker dere en kjempefin torsdagskveld!

Jannicke

3 kommentarer:

  1. Ja, enn at det bare er to måneder igjen. Helt sykt! Sitter og lurer på hva jeg skal finne på i pakkekalender til vesla selv. Vil finne på noe morsomt :-)

    SvarSlett
  2. Tida går fort ja! Syns i grunn det er synd at butikkene begynner med jul allerede i oktober, men så blir jo det fineste borte først, så spørs om ikke det blir litt handling i helga - gleder meg til å pynte til jul i nytt hus i år!
    Ha en finfin fredag :)
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Nesten samme tittel på gårsdagens innlegg hos meg også :) Elsker julen! Hmm. Kanskje på tide å begynne planleggingen av årets adventskalender, ja ... .Tror det må bli aktivitetskalender igjen ;)
    Ha en fin helg!
    KLEM
    anette

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)