onsdag 21. august 2013

Spisestuesofa




Da fikk vi endelig spisestuesofaen på plass og gjett om det var deilig! Og jammen fikk jeg lyst på nytt spisebord og kanskje noen nye stoler også...;)  Ja, nye prosjekter har lett for å dra med seg enda fler, men det er akkurat sånn jeg liker det. Uken er travel som vanlig, og plutselig kom feberen på lillemor også. Heldigvis bra igjen nå og klar noe noen nye dager i barnehagen. Helgen som kommer består av festligheter med fine jenter og ett kjært møte med en god venninne jeg ser altfor sjelden. Likevel vet jeg at hun alltid er der for meg. Godt med slike venner.

Ønsker dere en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Sååå lekkert!!:)


    God natt,
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Åååh..kunne veldig gjerne hatt en spisestuesofa!:D Din var kjempefin! Kos deg masse i helgen med venninnene! Elsker mine venner der man ikke har snakket på kjempelenge, men når man da møtes er det som om det ikke har gått et sekund siden sist engang<3 Slike venner vokser ikke på trær<3

    SvarSlett
  3. Lekkert!!!
    Spisestuesofa er helt genialt :o)
    Kjempefint.
    Riktig god helg til deg ;o)
    Klem Susanne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)