fredag 28. juni 2013

Bursdagsbord




Det å ha bursdag 17. juli kan by på utfordringer når man skal ha bursdagsselskap. De aller fleste er på ferie, så i år bestemte vi oss for å ha barneselskap og familieselskap på forskudd. Ikke alt gikk etter planen da vi endte med å sitte på tannlegevakta i Oslo på fredagskvelden etter at Jessica hadde falt og slått munn og tenner skikkelig. Det går heldigvis bedre nå, men barneselskapet ble utsatt til etter ferien.
Så disse bildene er fra familieselskapet.

 Jordbærmelk og sjoko-melk på flasker og sugerør fra Party Design

 Brunt og rosa tema

 Tenk 2 år...! så fort tiden har gått...


Jessica fikk utrolig mye gaver, og alt falt i smak hos den lille prinsessen. Så nå har hun nok å leke med framover.

2 kommentarer:

  1. What a sweet princess!

    The decoration is also sweet!
    :-)

    ♥ Franka

    SvarSlett
  2. Så fint pyntet! Og kakebordet så kjempefristende ut!
    Nydelig bilde det siste der :)
    Ha en flott dag!
    - Ingrid

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)