fredag 5. april 2013

Herlige hager!

I går var jeg på nok ett herlig treff for interiørbloggere hos Skeidar på Alnabru. Treffet var spekket med flotte bloggjenter, fine foredrag om nyheter, interiør, hagemøbler og borddekking, nydelig mat og drikke.

Bordet er dekket av Anette Willemine med bloggen SUNHOME.
Bordet er dekket med løpere som myker opp det ellers rustikke ved bordet. Nydelig servise i en behagelig farge setter prikken over i'en. En vase er satt oppå servise som enkle bordkort som gjesten kan ta med seg hjem. En kjempefin ide! Den store lykten på bordet er min favoritt! Og blomster er ett must. 
Ett kjempeflott bord etter min smak.

Bord dekket av Maia med bloggen FABELAKTIG
Bordet er dekket med nydelig fat som gir ett flott utrykk for resten av borddekkingen. Alt til hver enkelt gjest er samlet på fatet noe jeg liker godt! Bordkortene er det fineste tipset jeg har sett på lenge, en flott notisbok med en dymolapp på. I glassene er det fine fargerike "godisbiter" og gir ett fargespekter som passer temaet godt. Rosa borddekking slår aldri feil på jentefest. Bestikket er plassert oppi en vase for å skape litt liv.
Enda ett flott bord jeg liker godt!

Bordet er dekket av Susanne med bloggen MED BLANKE ARK
Dekket bordet gjør at jeg lengter etter sol og sommer, god mat og friskt å drikke. Susanne er ikke redd for farger. Og hun har klart og kombinere flere farger slik at det blir til ett flott bord. Jeg liker denne farge-sammensetningen som oser sommerkos på høyt nivå. Bordet byr på fargene rosa,blå, grønn og gul, noe som liver opp bordet. Bestikket er plassert oppi skålen på tallerkenen, noe som gir høyde på bordet, sammen med flotte lykter og fine vaser med blomster.Legg merke til de kreative bordkortene i form av hvite trebokstaver. Enda ett flott og fargerikt bord jeg liker godt!

Tema for treffet denne gangen var "Skeidars herlige hager"
Skeidar har mange fine nyheter jeg bare kan drømme om, nydelige sittegrupper og spisegrupper.


Og stor goodiebag fikk vi også med oss hjem, og den måtte nesten bæres med begge hender. Piknik kurv, solseil, duftlys, te-lys ,linservietter, Riesling vin, Mousserende vin, kurvlykt,minnepinne, plastikkblomster, telysholder i glass, stor telyslykt i stearin.

Jeg takker for en kjempekoselig kveld med fine bloggjenter og ett kjempeflott arrangement fra Skeidarjentene! 

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Oi så mye du fikk i goodiebagen :D Å så fine dekket bord!! Fortsatt aldri deltatt på noen slike treff jeg :/

    Ønsker deg en fin helg,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord, veldig kos å høre at du likte bordet :)
    Gleder meg masse til vi kan sitte ute og kose oss, måtte sommeren komme fort!

    Ha en strålende helg videre, her har det nettopp blitt tapetsert ferdig i trappeoppgangen og jeg skal snart på jentekveld. Yeah!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!!
    Og takk for en kos kveld, er alltid koselig og treffe på deg:))
    Og jeg tenker fortsatt på vesken, den var sååå fin ♥

    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)