onsdag 16. januar 2013

Smoothie



Vi elsker juice og smoothie, og deler gjerne!


I disse to bøkene finner jeg nydelige smoothie oppskrifter.
Jeg er en skikkelig "godtegris" og elsker alt som er godt. 
Bruker enhver situasjon til å kose meg. 
Og hvis jeg kan kose meg med ett glass juice
 har jeg ikke akkurat så høye kriterier...;)
Hver dag er en fest eller hva? 

Har du noen smoothie favoritter?
Denne vi drikker på bilde er laget av 
blåbær, bringebær og jordbær og er kjempegod!

Ha en fin dag!





5 kommentarer:

  1. Herlig!
    Flinkere til å lage smoothies på sommeren (uten at jeg vet hvorfor) Min favoritt er banan, bringebær, en dæsj vaniljeyoghurt og litt melk :) JUMMI

    SvarSlett
  2. Hihi! så søte bilder!
    Mmm..smoothie er jo kjempe godt!
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder:))
    Smoothie er digg det!!
    Her er favoritten enkel og grei, banan, jordbær, litt melk/juice og vanilje youghurt:)

    SvarSlett
  4. Nom nom! Koselige bilder da, så stor hun er blitt :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Herlig bilder av dere :) hihi!
    ER ikke så glad i smoothie jeg, tror det er konsistensen som er drepen for meg

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

    smil og klem
    -Maia

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)