søndag 13. januar 2013

Glitter og glam


Jeg kan ikke få nok glam og nå har sydd to nye puter av en løper fra H&M Home. Å tenke litt nytt kan være spennende! Alt må ikke brukes til det som det er ment til. To eksempler akkurat i denne kroken er løpere til putetrekk og rådyrskinn som egentlig brukes til sitteunderlag på jakt.


Jeg foretrekker å innrede til høst/vinter, enda sommer er min favoritt årstid.  Jeg liker det varme, lune preget som jeg bruker i interiøret. Jeg har en nokså fargeløs stue ved å bruke farger som hvitt, grå og svart sammen, så pels og kurv og tre-preg gir det den varme og lunhet stuen trenger.


Hvilken årstid er "din" interiørfavoritt og hvorfor?

Ha en fin dag!



14 kommentarer:

  1. Heisann ! så kult med litt glam! når denne trenden kom så trodde jeg ikke at jeg skulle like det, men jeg merker nå at jeg synest det er kjempekult !
    Flotte bilder av den fine stuen din !
    God søndag !

    SvarSlett
  2. Så smart å sy puter av en løper. Kjempefine bilder du viser av en veldig koselig stue:) Liker veldig godt skinnet som ligger på bordet... effektfullt:)

    Ønsker deg en kos søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Lekkert! Heldig du som kan sy:)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så lekkert!!
    Og lurt med den løperen:))

    Favoritten interiørmessig er nok vår og høst, det er de jeg liker aller best:)

    Ha en fin fin søndag ♥

    SvarSlett
  5. Alltid så koselig i sofakroken din! Synes sofaen din er så lekker! Kjempelurt å sy puter av løpere..har puteprosjekt i tankene jeg også..men kjenner det er tungt å komme igang enda. Julen sitter godt i korppen enda;)

    Min favoritt interiør-årstid er uten tvil høsten! er som deg og elsker lune farger og materialer.

    Ha en fin Søndag:))

    SvarSlett
  6. LIKER!! Gæy å lagd ting selv, det er jo ikke vanskelig, bare fantasien setter grenser ;)
    Liker som deg best å innrede til høst/vinter, med skinn og masse stearinlys :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Rett og slett helt nydelig!

    SvarSlett
  8. For en fantastisk nydelig stue :) Jeg elsker litt glam i hverdagen, og digger derfor min like pute fra h&m home :D Hihi!

    Ha en nydelig søndag :)

    SvarSlett
  9. Utrolig tøffe bilder!
    Ha en fin kveld:)
    Klem Ninni

    SvarSlett
  10. Så koselig du har det, og putene var bare helt herlige!

    Takk for like til kjolesiden, kanskje vi sees på messa!

    Ønsker deg en nydelig uke med klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. Disse var fiiine! Du har det så fint hos deg!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  12. Så fint det var hos deg, bare elsker stilen med en snert av Glam :)

    Klem sissel

    SvarSlett
  13. Sååå fint! du er så flink :D
    Lyst ågjøre det jeg å, men fant ikke noen slike løpere der nå?

    God kveld til deg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  14. Kjempekule puter :-) du er flink. Jeg har store planer om å bli mer kreativ, så vi får se når der blir :-) klem til deg :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)