onsdag 5. desember 2012

Home & Cottage Alna bloggtreff




Når bordene er dekket som dette, er det ikke vanskelig å kose seg! Home & Cottage er en butikk fylt med inspirasjon, og jeg tar gjerne 34 runder i butikken, når jeg først er innom...(redd for å gå glipp av noe;) For i Home&Cottage butikkene finner du inspirasjon i hvert eneste hjørne. I går var jeg på bloggtreff. Dette er mitt andre treff hos Home & Cottage og jeg håper ikke at det blir det siste. Begge gangene har de vist oss nydelige inspirasjonstavler for neste sesong.
Og ett lite innblikk i hvordan de jobber, slik at butikken er som den er. Mange av møblene og andre ting har en spesiell historie. Jeg glemmer fortsatt ikke historien som ble fortalt på bloggtreffet på Vinterbro om det vakre, skjøre servise de hentet inn for en stund siden. 
En historie som treffer hjertet!
Det er ikke for ingenting at dette er en av mine favorittbutikker!

Jeg koser meg virkelig på bloggtreff! Vi snakket litt om det i går, og vi har blitt en liten blogg-"familie" som stadig møtes igjen! Sier kanskje litt når jeg har vært på 4 bloggtreff på 2 mnd;)Jeg er utrolig takknemlig for alle blogg-vennene jeg har fått i løpet av de 2 siste årene.


2 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    Og takk for en hyggelig kveld i går:))
    Kjempekos med oss som møtes igjen og igjen ♥
    H&C er virkelig en flott butikk ja, lett og bruke opp lønnen her;))

    Ha en fin fin kveld!
    Vi sees vel snart igjen, hihi:)

    SvarSlett
  2. Helt enig! :) Supergøy å treffe dere igjen og igjen :) Dette bloggtreffet gikk meg dog hus forbi, men satser på at jeg får med meg det neste - hihi.

    Fortsatt fin-fin kveld!
    klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)