lørdag 15. desember 2012


Etter en fin kveld med gode kolleger på julebord i går, var formen redusert i dag. Mens snøen dalte ned har jeg og Jessica hatt en kosedag med sammen. Vi (les jeg) har egentlig lengtet litt ut siden snøen endelig har kommet for fullt, men formen til Jessica er ikke bra. Vi håper formen er mye bedre i morgen så vi kan ake litt!! Snakk om en dårlig høst/vinter for Jessica's del. Vi ser fram i mot et nytt og forhåpentlig friskt 2013. Velkommen skal du være! 

Ha en fin kveld!


1 kommentar:

  1. God bedring til Jessica!

    Flott innpakkede gaver du har laget :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)