onsdag 12. desember 2012

12.12.12


I dag er det 12.12.12. 
Litt morsomt og litt gøy at akkurat min samboer/forlovede har bursdag i dag!
Tidligere i år hadde jeg tenkt til å fri til han nettopp i dag, men klarte ikke holde meg så lenge så jeg valgte skuddårsdagen istedenfor. Vi har kost oss med hjemmelaget pizza som er Even sin favoritt og is til dessert. Resten av kvelden blir tv-kos.

Skiltet på bildet over har jeg fått av min svigerinne. 
Ett av mange skilt jeg ikke valgte å selge ut på mitt garasjesalg tidligere i høst. Skiltet betyr mye fordi teksten er så fin! Og fordi jeg fikk den av ett kjært familiemedlem. Så tusen takk til deg Lene.

Ha en fin kveld!


1 kommentar:

  1. Så skjønn liten prinsesse som tegner til nissen:)
    Fin tekst på det skiltet ja:)
    Ha ei fortsatt kos bursdagsfeiring:)
    Klem sissel

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)