fredag 30. november 2012

Bloggtreff Maxbo Vækerø



 I går var jeg og mange andre fine interiørbloggere på bloggtreff hos Maxbo Vækerø. Vi kom til ett utrolig flott dekket bord. Vi fikk servert gløgg, cupcakes og jeg koste meg masse:)

Jeg likte også at Elisabeth (Elisabeth Heier),Trine (Høytrykk),Stine (Stines hjem, livet på landet) hadde vært sitt miniforedrag med kreative prosjekter til julen!
Kjempe inspirerende!

Gleden var stor da selveste "Ninette Karlsen" kom med sine flotte utsagn om oss interiørbloggere. Utrolig morsom dame!

 På en runde i varehuset, fant jeg kjempefine utstillinger som er laget av de flinke dekoratørene som jobber der.
Masse inspirasjon!

 DET teppet er på ønskelisten! Nydelig!

 Fine puffer!

 Stilig kjøkkenløsning!







Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)